KIES EEN CATEGORIE ▾
of
Retourneren van producten

Een product retourneren aan Megekko, dat is zo gek nog niet.

Als consument iets besteld wat overbodig blijkt te zijn? Of heb je te maken met een defect product?
Geen probleem. Volg onderstaande instructies op, en wij regelen het voor je.

STAP 1: Controleer of je artikel gedekt is door de garantie.
Dit kun je eenvoudig achterhalen op je factuur.
Ben je de factuur kwijt? Vraag hem dan eenvoudig op via je account op onze website.

STAP 2: Log in met je Megekko account.
Klik of tik op de het kopje Account je vindt dit in de header van de website, naast de winkelwagen.
Log in met de bij jou bekende gegevens. Geen account aangemaakt of ben je je wachtwoord vergeten?
Klik of tik dan op de knop 'wachtwoord vergeten' onder het inlogvenster.


STAP 3: Dien een retourverzoek in.
Klik op de knop Retouren / Reparatie. Nu opent het retourscherm van je account. Met het knopje + nieuwe retour aanmaken start je de retouraanvraag.
Je bent nu slechts 1 muisklik of tik verwijderd van het indienen van je retourverzoek.


STAP 4: Wacht de retourinstructie af, en volg deze op.
Als je het retourverzoek ingediend hebt zal een van onze medewerkers je binnen een werkdag een duidelijke retourinstructie toezenden. Wij zullen er bij Megekko alles aan doen om je zo snel mogelijk te helpen!

STAP 5: Retour afhandeling door Megekko of fabrikant.
Zodra wij je retour ontvangen hebben wordt deze, indien nodig, onderzocht door onze technische dienst. Wanneer deze het probleem constateert en oplost krijgt je van ons een mail met de statusupdate. Als je retour bij ons binnenkomt gaan wij altijd zo snel mogelijk aan de slag en krijg je terugkoppeling als het uitgevoerd is. Het afhandelen van een retour is doorgaans binnen 3 werkdagen afgehandeld.
Ook is het mogelijk dat de afhandeling via de fabrikant verloopt, hiervoor vind je alle benodigde informatie in de mail die je bij Stap 4 toegestuurd krijgt.


Bezig met zoeken...
Je bent nog niet ingelogd
✖︎
E-mailadres:
Wachtwoord:
✖︎
Sluiten
 
✖︎
Sluiten