clock
VOOR 22:30 BESTELD? MORGEN IN HUIS!
thumbsup
30 DAGEN NIET-GOED-GELD-TERUG-GARANTIE / GRATIS VERZENDEN V.A. €50,-
OF
zoeken
Je bent nog niet ingelogd
✖︎
E-mail adres:
Wachtwoord:
Registreren

Bezig met zoeken...
homepage takeover banner left
homepage takeover banner right

Waarmee kunnen we je helpen?

 
zoeken
ZOEK
star
de meest gestelde vragen
cart
bestellen
cash
betalen
bus
bezorging en levertijd
arrow
retourneren en ruilen
check
garantie en reparatie
questionmark
overige vragen
Een van mijn bestelde artikelen blijkt defect, hoe kan ik deze laten repareren of omruilen?
Je kunt een retouraanvraag bij ons indienen, meer informatie hierover vind je op onze retourenpagina, door hier te klikken.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Hoe snel leveren jullie?
Alle producten die uit eigen voorraad leverbaar zijn leveren wij de volgende dag, mits je deze op werkdagen voor 22:30 bij ons bestelt. Voor artikelen die wij niet uit eigen voorraad leveren geldt de levertijd die wij op de website tonen. De levertijd is gebaseerd op een directe koppeling naar ons backoffice systeem en derhalve altijd up-to-date.
Als wij onverhoopt de levertijd niet halen door bijvoorbeeld een vertraagde zending, houden wij je hiervan per e-mail op de hoogte.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Hoe moet ik een retour opsturen naar Megekko?
Wil je gebruik maken van onze 30 dagen retour-regeling?
Dan mag je je vervoerder voor je retourzending zelf kiezen. Wij adviseren je het pakket aan ons te retourneren met DHL for you. Het versturen van een pakket via DHL is voordelig en een DHL verzendpunt zit altijd bij je in de buurt!

Op zoek naar een DHL verzendpunt bij jou in de buurt? Bezoek dan: de DHL website

Je moet ervoor zorgen dat het product deugdelijk verpakt naar ons wordt opgestuurd. Dit betekent ingepakt in een stevige doos en goed beschermd zodat het product volledig en in goede staat bij ons terug komt. De verzendkosten voor het retourneren van een artikel onder onze 30 dagen zijn voor je eigen rekening.

Je mag het artikel ook zelf naar onze Pop-Up Store in Breda brengen.

Is je artikel defect geraakt?
Doe dan een retouraanvraag via onze website. Als het een defect is dat onder de garantie valt zullen wij contact met je opnemen en je voorzien van een retourlabel zodat je het artikel kosteloos aan ons kunt retourneren.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Hoe kan ik contact opnemen?
We hebben geen dure telefonische helpdesk en dat zie je terug in de prijs. Uiteraard laten we je niet in de steek wanneer je een vraag hebt over je bestelde product of over je algehele bestelling. Vragen kan je dan naar ons e-mailen op info@megekko.nl. Op doordeweekse dagen reageren wij normaliter binnen 2 uur op je e-mail.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Binnen hoeveel dagen na aankoop kan ik een product terugsturen?
Als consument bieden wij je bij Megekko 30 dagen retourrecht. Dat betekent dat je een besteld artikel binnen 30 dagen kunt retourneren en wij het aanschafbedrag aan je terugbetalen. Wij verwachten wel dat het product in nette staat en in de originele verpakking bij ons terugkomt.

Let wel, je moet zelf zorg dragen voor de retourzending en de verzend en verpakkingskosten zijn voor je eigen rekening.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is mogelijk om je bestelling te annuleren. Dit kan echter alleen wanneer de order nog niet verwerkt of verzonden is. Als je de order wenst te annuleren stuur je een e-mail naar info@megekko.nl met als onderwerp "order annuleren". Vermeld in de e-mail altijd je order-ID en je NAW-gegevens.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Ik wil graag een bestelling plaatsen van meerdere artikelen. Is het nog mogelijk om korting te krijgen?
Bij Megekko staan wij voor een scherpe prijs. Om te zorgen dat dit altijd zo is passen wij dan ook dagelijks onze prijzen aan. Toch kan het zijn dat wij bij grote aantallen een korting kunnen verstrekken. Informeer hier naar via zakelijk@megekko.nl.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Is het mogelijk om een extra product aan mijn bestelling toe te voegen?
Het is niet mogelijk om een extra artikel toe te voegen. Je kunt uiteraard wel een nieuwe bestelling plaatsen.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Het controleren van mijn BTW nummer geeft een foutmelding, wat nu?
De controle van je BTW nummer vindt plaats door een systeem van de Europese commissie.

De website van de Commissie is een real-time systeem dat de geldigheid van btw-nummers nagaat aan de hand van de informatie in de databanken van de lidstaten. Met andere woorden: als je een nummer opvraagt, worden de gegevens gecontroleerd in de databank van de betrokken lidstaat. Omdat dit systeem in alle EU lidstaten wordt gebruikt is het helaas zo dat er met enige regelmaat last is van overbelasting.

Deze overbelasting komt voornamelijk voor op piekmomenten. Veel zakelijke bestellers plaatsen hun orders tegen het einde van de werkdag en derhalve is de kans op overbelasting het grootste op werkdagen tussen 16:00 en 18:00.

Als jouw controle niet gelukt is adviseren wij je in eerste instantie het nogmaals te proberen. Als dat geen oplossing biedt adviseren we je de order te plaatsen op een rustiger moment. In het weekend, vroeg in de ochtend of na het verstrijken van de werkdag is de kans op overbelasting fors kleiner.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Is het mogelijk om losse onderdelen van een product te bestellen?
Bij Megekko is het niet mogelijk om losse onderdelen van een artikel te bestellen. Hiervoor adviseren wij je om contact op te nemen met de fabrikant van het product.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik als ondernemer in België BTW vrij kopen?
Ja, dit is mogelijk. Je dient hiervoor wel over een BTW nummer te beschikken dat je kunt invoeren tijdens het bestellen. Let op: wij kunnen alleen leveren op het adres waar het BTW nummer geregistreerd staat.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik mijn order na het plaatsen nog aanpassen?
Het is mogelijk je bestelling te wijzigen zolang deze nog niet is verwerkt of verzonden.
Wij kunnen je helpen door een artikel in je bestelling te vervangen voor een alternatief of door het artikel te annuleren. Als je dit wenst, neem dan contact op met onze klantenservice via info@megekko.nl en stuur de link naar de product pagina van het gewenste product mee. Het is niet mogelijk een extra product toe te voegen aan je bestelling.
Heb je gekozen voor betaling via Klarna of IN3? Het is in dat geval niet mogelijk om een artikel te wisselen. Het is wel mogelijk een artikel te annuleren.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Moet ik mijn volledige order terugsturen?
Als Megekko klant is het alleen nodig om de artikelen retour te zenden die niet naar wens zijn of eventueel defect zijn. Als je bijvoorbeeld een moederbord terug wilt sturen dient dit product wel volledig retour gezonden te worden, denk hierbij aan de doos, boekjes, SATA kabels etc. Let er vooral bij RAM modules op dat als het gaat om een kit van twee modules dat beide modules verstuurd moeten worden, ook wanneer slechts een van de twee defect is.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Is alles op voorraad in de Pop-Up Store?
In onze Pop-Up Store liggen niet al onze producten op voorraad, ook als onze website aangeeft dat ze op voorraad zijn.
Als er bij een product onder de prijs 'Beschikbaar in onze Pop-Up Store Breda' staat, is het product aanwezig in onze Pop-Up Store.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Hoe werkt achteraf betalen van Klarna
Op het moment dat je kiest om je bestelling achteraf te betalen, krijg je van Klarna separaat een factuur.
Klarna stuurt jou de factuur toe wanneer wij de bestelling verwerkt hebben. Deze factuur ontvang je via e-mail, maar download de Klarna app, dan gaat dat nog een stuk eenvoudiger. Deze factuur betaal je aan Klarna in plaats van aan ons, uiterlijk 14 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Het makkelijkst is om de factuur via de Klarna app te betalen. Maar je kan hem ook via de online portal op klarna.com betalen.

Komt het even niet uit om de factuur binnen 14 dagen te betalen?
Met Klarna heb je de mogelijkheid om de betaling eenmalig 10 dagen te snoozen, geheel kosteloos! Is 10 dagen niet genoeg, dan kan je ook voor een kleine bijdrage tussen de € 0,40 en € 1,90 de betaling met 30 dagen uitstellen. Dat regel je allemaal heel handig in de Klarna app.

Kredietcheck, of niet?
Als Klarna mij de optie geeft om 14 dagen na levering te betalen, doen ze dan een kredietcheck bij mij?
Zowel Megekko als Klarna zullen geen kredietcheck doen die impact heeft op jouw kredietwaardigheid.
Het is wel mogelijk dat Klarna een 'niet-geregistreerde' navraag doet, dit heeft geen effect op jouw kredietwaardigheid.

Hoe weet ik of Klarna mijn betaling heeft ontvangen?
Nadat Klarna je betaling heeft ontvangen, verstuurt Klarna een bevestiging naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op met Klarna's Customer Service team via de Klarna App. Houd hierbij je betalingsbewijs bij de hand.

Wat gebeurt er als ik te laat betaal?
Klarna berekent geen kosten voor het gebruik van Betaal later. Als je nog niet aan Klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail kosteloos een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna € 13,50 aanmaningskosten in rekening brengen. Bij aankopen onder € 20,- wordt € 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht.
Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten voor bedragen tot € 2.500,- oplopen tot 15% van het factuurbedrag, met een minimum van € 40,-.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil annuleren?
Neem contact op met onze klantenservice van Megekko wanneer je je bestelling wilt annuleren.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik als Belgische klant gebruik maken van de betaalmethode Klarna?
Je kunt ook als je woonachtig bent in België gebruik maken van Klarna. Momenteel kun je in België gebruik maken van de dienst achteraf betalen. Betaal in 3 delen is nog niet actief in België.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik als zakelijke klant gebruik maken van de betaalmethode Klarna?
Het is niet mogelijk om als zakelijke klant gebruik te maken van Klarna, deze dienst is alleen voor consumenten.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Wat zijn de mogelijkheden om mijn bestelling bij Megekko te betalen?
Een bestelling bij Megekko kan betaald worden op verschillende wijzen.
Kijk hier voor alle actuele betaalmogelijkheden.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Hoe werkt in 3x betalen met In3?
In3 - In 3 keer betalen met 0% rente

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

Hoe werkt het?

Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

1. Kies & check:
Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

2. 1e betaling & verzending:
Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

3. 2e & 3e betaling:
Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Is het mogelijk om een gedeelte van mijn bestelling alvast op te sturen en de overige artikelen na te leveren?
Als je meerdere artikelen besteld hebt dan bestaat de mogelijkheid tot het splitsen van je order. We kunnen de reeds voorradige artikelen dan alvast opsturen. Als je dit wenst, neem dan contact op met onze klantenservice via info@megekko.nl.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Versturen jullie ook in het weekend?
Ja, op zondag versturen wij pakketten die in het weekend besteld zijn. Dit betekent dat als jij op zaterdag of zondag bestelt je je bestelling maandag in huis hebt, mits het bestelde artikel uit onze eigen voorraad geleverd kan worden.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Hoe snel leveren jullie?
Alle producten die uit eigen voorraad leverbaar zijn leveren wij de volgende dag, mits je deze op werkdagen voor 22:30 bij ons bestelt. Voor artikelen die wij niet uit eigen voorraad leveren geldt de levertijd die wij op de website tonen. De levertijd is gebaseerd op een directe koppeling naar ons backoffice systeem en derhalve altijd up-to-date.
Als wij onverhoopt de levertijd niet halen door bijvoorbeeld een vertraagde zending, houden wij je hiervan per e-mail op de hoogte.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Ik heb gekozen voor een alternatieve leverdatum, deze wil ik echter graag aanpassen, is dit mogelijk?
Het is mogelijk om de afleverdatum te wijzigen indien de producten voorradig zijn. Je kunt in dit geval de gewenste afleverdatum doorgeven via mail op info@megekko.nl.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Is het mogelijk de factuur te ontvangen voor dat ik een verzendbevestiging heb gehad?
Nee dit is niet mogelijk. Op het moment dat je order verwerkt wordt, maken wij de factuur op. Deze krijg je fysiek in de doos meegeleverd én kun je digitaal downloaden, nadat je order is verzonden. Megekko zal niet op voorhand een factuur maken en versturen.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Is het mogelijk om mijn afleveradres te wijzigen?
Nadat je bestelling is verzonden en je een track & trace code ontvangen hebt is niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Indien de bestelling nog niet is voorzien van een track & trace code kun je een alternatief afleveradres opgeven via e-mail op adres info@megekko.nl.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Is het mogelijk om mijn pakketje bij de buren af te geven?
Indien de geadresseerde zelf niet thuis is om het pakket in ontvangst te nemen zal het altijd bij de buren aangeboden worden. Je buren zullen wel moeten tekenen voor ontvangst. Niet iedereen wenst dit te doen. Het kan dan ook handig zijn, je buren te informeren dat er mogelijk een pakket aan wordt geboden. Indien het pakket niet afgeleverd kan worden wordt er door de bezorger de volgende dag een tweede poging gedaan. Lukt ook dan het afleveren van het pakket niet dan zal het bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt worden afgegeven. Hierover ontvang je een notificatie in je brievenbus.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik als Belgische klant mijn zakelijke bestelling op een alternatief adres laten leveren?
Het is voor ons niet mogelijk om op een ander adres te leveren dan het adres waarop het btw nummer geregistreerd staat. Wij doen dit niet uit onwil, maar ter voorkoming van btw fraude.

Als wij alternatieve afleveradressen toe zouden staan bestaat de kans dat een particuliere klant het btw nummer van een bedrijf opzoekt (iets dat erg gemakkelijk is; iedereen kan bijvoorbeeld naar de website www.kinepolis.be surfen en daar het btw nummer achterhalen) en dit vervolgens gebruikt om een intracommunautaire bestelling zonder btw te plaatsen en dit bij hem thuis af laat leveren.

Helaas betekent dit dat de goeden onder de kwaden moeten lijden, echter kunnen wij simpelweg niet het risico nemen dat de Belgische staat het btw bedrag alsnog op ons verhaalt.

Wij hopen op je begrip hiervoor.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik mijn bestelling afhalen bij Megekko?
Je kunt je bestelling ophalen bij onze Megekko Pop-Up Store. Op onze website kies je dan bij het afrekenen in het winkelmandje voor de optie 'Afhalen in Pop-Up Store Breda'.

Wij zorgen dan dat je bestelling vanuit ons magazijn naar de Pop-Up Store wordt gebracht. Zodra de zending daar gearriveerd is krijg je van ons een e-mail met een afhaalcode. Met deze code kun je jouw pakket ophalen. Je mag ook iemand anders sturen om je pakket op te halen, als je de afhaalcode aan deze persoon doorgeeft.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik mijn pakket volgen?
De dag voor de leverdatum ontvang je een Track & Trace code. Via deze code kan je de datum en het tijdvak zien waarop de vervoerder het pakket komt bezorgen.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik zelf beslissen hoe laat de bezorging plaats vindt?
Helaas is het voor ons niet mogelijk om de aflevertijd te bepalen, die wordt namelijk door onze vervoerder PostNL/DHL bepaald. Als je een track & trace code hebt kun je wel zien in welk tijdvak de bezorger bij jou verwacht te zijn. Mocht er iets zijn waardoor de leverdatum niet gehaald kan worden, dan nemen wij altijd even contact met je op.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Verzenden jullie ook aan België?
Ja, wij leveren ook aan België.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Wat zijn de verzendkosten voor het verzenden binnen Nederland?
Voor het verzenden van een bestelling onder de €50,- rekenen wij € 3,95 per verzending. Boven de €50,- rekenen wij geen verzendkosten!
Heeft dit antwoord je geholpen?
Wat zijn de verzendkosten voor het verzenden naar België?
Voor het verzenden van een bestelling onder de €50,- rekenen wij € 3,95 per verzending. Boven de €50,- rekenen wij geen verzendkosten!
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik een voorkeur voor bezorgdienst doorgeven?
Ja, dit is mogelijk. Je kunt in jouw klantgegevens onder ‘Verzendvoorkeuren’ de voorkeur geven aan DHL of PostNL als vervoerder.
Let wel: Het betreft een voorkeur. Het kan soms voorkomen dat wij niet kunnen voldoen aan jouw voorkeur.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Binnen hoeveel dagen na aankoop kan ik een product terugsturen?
Als consument bieden wij je bij Megekko 30 dagen retourrecht. Dat betekent dat je een besteld artikel binnen 30 dagen kunt retourneren en wij het aanschafbedrag aan je terugbetalen. Wij verwachten wel dat het product in nette staat en in de originele verpakking bij ons terugkomt.

Let wel, je moet zelf zorg dragen voor de retourzending en de verzend en verpakkingskosten zijn voor je eigen rekening.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Hoe lang duurt het voordat mijn retour is afgehandeld?
Het afhandelen van een retour neemt doorgaans 3 werkdagen in beslag. Indien het een reparatie bij onze technische dienst of leverancier betreft kan de afhandeling langer duren. Uiteraard informeren wij jou hierover per e-mail.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Hoe moet ik een retour opsturen naar Megekko?
Wil je gebruik maken van onze 30 dagen retour-regeling?
Dan mag je je vervoerder voor je retourzending zelf kiezen. Wij adviseren je het pakket aan ons te retourneren met DHL for you. Het versturen van een pakket via DHL is voordelig en een DHL verzendpunt zit altijd bij je in de buurt!

Op zoek naar een DHL verzendpunt bij jou in de buurt? Bezoek dan: de DHL website

Je moet ervoor zorgen dat het product deugdelijk verpakt naar ons wordt opgestuurd. Dit betekent ingepakt in een stevige doos en goed beschermd zodat het product volledig en in goede staat bij ons terug komt. De verzendkosten voor het retourneren van een artikel onder onze 30 dagen zijn voor je eigen rekening.

Je mag het artikel ook zelf naar onze Pop-Up Store in Breda brengen.

Is je artikel defect geraakt?
Doe dan een retouraanvraag via onze website. Als het een defect is dat onder de garantie valt zullen wij contact met je opnemen en je voorzien van een retourlabel zodat je het artikel kosteloos aan ons kunt retourneren.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik mijn retour zelf bij Megekko afgeven?
Het is mogelijk om je retourzending bij onze Pop-Up Store af te geven.

Zodra je retouraanvraag is geaccepteerd kun je je retour tijdens de openingstijden van onze Pop-Up store afgeven.
Let op, je retouraanvraag kan niet direct worden behandeld. Het is dus niet mogelijk hierop te wachten.
Meer informatie over ons servicepunt en openingstijden kun je hier vinden.

Het adres:
Megekko Pop-Up Store
Dijklaan 9
4814 CA Breda
Heeft dit antwoord je geholpen?
Wat zijn de mogelijkheden met betrekking tot mijn retourafhandeling?
Dit verschilt per artikel, de leeftijd van het artikel en het type retouraanvraag. Hieronder zie je de mogelijke uitkomsten van een retourafhandeling.

30 Dagen retour (Herroepingsrecht):
1) Je retouraanvraag wordt gecrediteerd als het volledig en zonder schade wordt teruggezonden naar Megekko. Als een retour onder de noemer "user abuse" valt kunnen wij het niet vergoeden. Één keer per dag worden alle credits verwerkt en ontvang je het bedrag terug op je rekening.

Garantie afhandeling (RMA):
1) We vervangen het product voor een nieuw exemplaar. Als het product vervangen is ontvang je een nieuwe track & trace code om de zending te volgen tot deze bij je bezorgd wordt.
2) Onze technische dienst repareert het product, dit aspect kan meer tijd in beslag nemen. Het artikel moet getest worden om te achterhalen waar het probleem zich nu daadwerkelijk bevindt. In dit geval adviseren we altijd om onze e-mail af te wachten voor een update.
3) Je retour wordt opgestuurd naar de fabrikant voor reparatie. Dit kan enkele weken in beslag nemen. In dit geval adviseren we altijd om onze e-mail af te wachten voor een update.

Let op:
- Je kunt niet kiezen tussen onderstaande opties. De geboden oplossing is afhankelijk van o.a. de opgegeven klacht en de aanschafdatum van het product. Dit kan op voorhand niet worden aangegeven.
- Je kan bij de klachtvermelding je voorkeur voor afhandeling aangeven. Heb je al een aanvraag ingediend dan kunnen wij dit voor je toevoegen. Let wel, je voorkeur is niet doorslaggevend gezien er meerdere factoren bekeken moeten worden.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik meerdere producten in één doos retour sturen?
Heb je meerdere retouraanvragen ingediend en wil je de producten graag in één doos toesturen? Let er dan goed op dat de producten niet te veel kunnen schuiven. Plak één van de retourformulieren op de buitenzijde van de doos en voeg de andere formulieren toe in de doos.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Een van mijn bestelde artikelen blijkt defect, hoe kan ik deze laten repareren of omruilen?
Je kunt een retouraanvraag bij ons indienen, meer informatie hierover vind je op onze retourenpagina, door hier te klikken.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Hoe kan ik contact opnemen?
We hebben geen dure telefonische helpdesk en dat zie je terug in de prijs. Uiteraard laten we je niet in de steek wanneer je een vraag hebt over je bestelde product of over je algehele bestelling. Vragen kan je dan naar ons e-mailen op info@megekko.nl. Op doordeweekse dagen reageren wij normaliter binnen 2 uur op je e-mail.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Ik heb een mogelijk beveiligingsprobleem in de website gevonden
Bij Megekko vinden wij de veiligheid van onze systemen erg belangrijk. Ondanks onze zorg voor de beveiliging van onze systemen kan het voorkomen dat er toch een zwakke plek is. Als je een zwakke plek in één van onze systemen hebt gevonden horen wij dit graag zodat we zo snel mogelijk maatregelen kunnen treffen. Wij willen graag met je samenwerken om onze klanten en onze systemen beter te kunnen beschermen.

Bekijk hier de procedure
Heeft dit antwoord je geholpen?
Waar kan ik mijn eerder bestelde orders terug vinden?
Wanneer je inlogt met het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Megekko account kun je de geschiedenis van je orders inzien. Hierin staan al jouw orders, inclusief een digitale factuur weergegeven.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik een offerte op laten maken bij Megekko?
Bij Megekko maken we geen offertes. Dit doen wij niet omdat onze prijzen elke 20 minuten kunnen veranderen. Bij een zakelijke aanschaf van grote aantallen maken wij hiervoor een uitzondering. Je kunt dan een prijsaanvraag doen via zakelijk@megekko.nl.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Wanneer ik een PC in onderdelen koop, kunnen jullie deze assembleren?
Dat is mogelijk, maar alleen in onze pop-up store in Breda. Meer informatie vind je op deze pagina:
Bekijk Megekko builds
Heeft dit antwoord je geholpen?
Wat is Winkelen en Sparen?
Winkelen en Sparen is een online lidmaatschap waarmee je exclusief toegang krijgt tot vele kortingen en cashback ontvangt bij een groot aantal online retailers.
Met Winkelen en Sparen kun je een welkomst-cashback tegemoet zien bij je volgende aankoop bij megekko.nl. Leden kunnen daarnaast een maandelijkse bonus van € 15,- claimen en altijd 10% cashback ontvangen bij aankopen bij een groot aantal online retailers.

Het lidmaatschap is de eerste 30 dagen gratis. Hierdoor kun je eenvoudig het lidmaatschap uitproberen voordat je het maandelijkse lidmaatschapsgeld van € 15,- dient te betalen.
Leden kunnen hun lidmaatschap op elk moment stop zetten door contact op te nemen met Winkelen en Sparen via 0800 220 0026 (gratis) of ledenservice@winkelenensparen.nl.
Heeft dit antwoord je geholpen?
✖︎
Sluiten
✕︎